Перейти к навигации
Получите образование в Великобритании и сдавайте тест по TOEFL. . Хочу и рекомендую купить скейт у Бигтойса. . Та глупая статья о квартирах в ирпене
  • Председателям городских, районных, вузовских организаций профсоюза

    Уважаемые коллеги!

     

    Доводим до Вашего сведенья, что по инициативе Федерации профсоюзов Украины в сентябре-октябре 2013 года планируется проведение встреч с вице-премьер-министрами по направлениям их работы.

    Донецкий обком профсоюза работников образования и науки подготовил перечень вопросов, которые требуют урегулирования на уровне профильных министерств и Правительства (прилагаются). Просим использовать данный материал при проведении встреч с депутатами всех уровней, подготовке писем и обращений к Народным Депутатам Украины.

  • Письмо о 1 сентября 2013 года

    № 01/15-180 от   27.08.2013

     

    Председателям городских, районных,

    вузовских организаций профсоюза

     

     

    Уважаемые коллеги!

     

    Донецкий обком профсоюза работников образования и науки Украины просит Вас оказать правовую помощь руководителям учреждений образования по изданию приказов о начале учебного года с 1 сентября 2013 года.

    Обращаем Ваше внимание, что согласно ст.71 КЗоТ Украины привлечение работников к работе в выходные дни производится по письменному приказу (распоряжению) собственника или уполномоченного им органа и только с разрешения выборного органа первичной профсоюзной организации (профсоюзного представителя) учреждения, организации.

    В приказе должно быть указано (для учреждений с пятидневной рабочей неделей), что 1 сентября является выходным днем и работникам будет предоставлен на основании ст.72 КЗоТ Украины, в виде компенсации, другой день отдыха.

    Подробные разъяснения даны в письме ЦК Профсоюза работников образования и науки Украины № 02-8/490 от 22.08.2013 г. (прилагается).

  • Лист спільного представницького органу профспілок до Міністерства соціальної політики України

    Спільним представницьким органом об’єднань профспілок розглянуто доопрацьований проект постанови Кабінету Міністрів України «Про вдосконалення умов оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери».

  • Нам відповідають

    УКРАЇНА
    ПЕРШОТРАВНЕВА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
    Донецької області

    Голові Донецького обкому профспілки

    працівників освіти і науки України

    Горшковій A.C.

    Шановна Ася Семенівна!

    Дякую за співпрацю у вирішенні питань соціального захисту педагогічних працівників.

    В свою чергу повідомляю, що сесією районної ради від 27.03.2013 року було внесено зміни до кошторису відділу освіти райдержадміністрації на 2013 рік. Зміни стосувалися також і здійснення виплат педагогічним працівникам за проходження курсової перепідготовки.

    З повагою,

    Голова райдержадміністрації

    Б.В. Тріма

  • Нам відповідають: ЦК Профспілки щодо співвідношення 18 до 1

    Голові Донецької обласної організації
    Профспілки працівників освіти і науки України
    А.С.Горшковій

    Шановна Ася Семенівно !

    На Ваше звернення щодо неприпустимості збільшення показника співвідношення кількості студентів на одного викладача до 18 осіб відповідно до Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 № 128, ЦК Профспілки працівників освіти і науки України повідомляє наступне.

    Негативну оцінку такому з «індикаторів успіху» реформування системи освіти в процесі реалізації Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», як доведення показника співвідношення кількості студентів на одного викладача до 18 осіб, ЦК Профспілки надав ще при розгляді на IV пленумі в березні 2012 року питання «Про роботу та завдання організаційних ланок Профспілки в умовах реформування системи вищої освіти».

  • Обращения по поводу изменения соотношения преподаватель-студент

    Предлагаем Вашему вниманию обращения к Президенту Украины и ЦК Профсоюза по поводу изменения соотношения преподаватель-студент до 18 к 1.

  • Відповідь Фонду соціального страхування щодо фінансування санаторіїв-профілакторіїв

    Шановна Ася Семенівно!

    Виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — Фонд) розглянула звернення щодо часткового фінансування санаторіїв-профілакторіїв вищих навчальних закладів за рахунок коштів Фонду та повідомляє наступне.

    Статтею 48 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням” від 18.01.2001 № 2240-ІИ (далі - Закон № 2240) передбачено, що часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій за рахунок коштів Фонду здійснюється у порядку, визначеному правлінням Фонду.

  • Щодо застосування Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції"

    Голові
    Донецької обласної організації
    Профспілки працівників освіти і науки України
    Горшковій А.С.

    Шановна Ася Семенівна!

    ЦК Профспілки працівників освіти і науки України розглянув Ваше звернення щодо застосування у вищих навчальних закладах Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» в частині обмеження роботи близьких осіб та повідомляє наступне.

    Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07.04.2011р. № 3206-У1 (далі - Закон № 3206) є основним законодавчим актом, який на даний час визначає основні засади запобігання і протидії корупції в публічній і приватній сферах суспільних відносин, у тому числі у сфері освіти.

  • Оплата праці бюджетників за ЄТС у 2013 році – спільне звернення до Прем’єр-міністра України

    ЦК Профспілки працівників освіти і науки України звернувся до Федерації профспілок України щодо ситуації, яка склалася у зв’язку з неприйняттям Кабінетом Міністрів України постанови «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери».

    А це викликає соціальну напругу в трудових колективах не лише освітян, а й загалом працівників усіх бюджетних галузей.

  • До уваги голів первинних профспілкових організацій 1-1У рівнів акредитації

    Відповідно до плану роботи у квітні поточного року на пленумі ЦК Профспілки буде розглянуто стан виконання Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2011-2015 роки.

    Підготовка до пленуму зазначеного питання потребує відповідних даних щодо колдоговірної роботи безпосередньо на місцях. У зв’язку із зазначеним просимо терміново, до 15 березня поточного року, факсом надіслати інформацію до Донецької обласної організації стосовно цього.

  • Фінансування галузі освіти на 2013 рік: звернення ЦК Профспілки

    Подаємо звернення ЦК Профспілки до голови Федерації професійних спілок України Юрія Кулика та до глави Уряду – Прем’єр-міністра України Миколи Азарова з питання забезпечення трудових прав працівників освіти та стану фінансування галузі.

    Звернення було одноголосно прийнято на засіданні президії ЦК Профспілки 26 лютого 2013 року.

  • Информационный бюллетень № 1 (466) "Ответы на вопросы"

    Донецкий обком профсоюза работников образования и науки Украины приносит извинения за допущенные ошибки в Информационном бюллетене № 1 (466) «Ответы на вопросы, поступившие в Донецкий обком профсоюза работников образования и науки Украины» на стр. 14. 

  • Звернення до Президента України Януковича В.Ф

    Звернення Донецького обласного комітету профспілки працівників освіти і науки України до Президента України В.Ф. Януковича щодо соціальної справедливості стосовно працівників галузі.

  • Телеграма до Прем’єр-Міністра України Азарова М.Я.

    Телеграма Донецького обласного комітету профспілки  працівників освіти і науки України до Кабінету Міністрів України щодо соціальної справедливості щодо освітян.

     

  • Головам міських, районних організацій профспілки, первинних профспілкових організацій вищих навчальних закладів

    Головам міських, районних організацій профспілки,

    первинних профспілкових організацій вищих навчальних закладів

     

    Шановні колеги!

    Донецький обком профспілки працівників освіти і науки України просить, керуючись викладеним вище листом ЦК Профспілки від 18.02.2013 р. № 02-8/99,  надіслати телеграми до Кабінету Міністрів України.

     

  • Лист ЦК від 18.02.2013 № 02-8/99 щодо забезпечення необхідної роботи в членських організаціях Профспілки з приводу ситуації, що склалася стосовно умов оплати праці освітян

    Лист Центрального комітету профспілки працівників освіти і науки України  від 18.02.2013 № 02-8/99  щодо звернень членських організацій Профспілки до Кабінету Міністрів України з приводу необхідності термінового прийняття відповідної постанови стосовно розміру посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки у 2013 році із забезпеченням щоквартального підвищення розмірів посадових окладів працівників освіти згідно з досягнутими з профспілками домовленостями, а також виконання норм статті 6 Закону України «Про оплату праці» та статті 96 Кодексу законів про працю України щодо відповідності розміру посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки мінімальній заробітній платі при внесенні змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік».

  • Лист щодо проблем, які склалися з фінансуванням галузі

    Вих. № 01/15-39 від 14.02.2013 р.

     

    Головам міських, районних організацій

    профспілки працівників освіти і науки України

     

    Шановні колеги!

     

    Донецький обком профспілки працівників освіти і науки України просить Вас провести ділові зустрічі та надіслати листи Народним депутатам України щодо проблем, які склалися з фінансування галузі в цілому та у ваших містах і районах. Цю роботу необхідно провести найближчим часом з тим, щоб при корегуванні бюджету за підсумками 1 кварталу були враховані дані проблеми.

    Вважаємо за доцільне звернути увагу Народних депутатів України на наступне:

    З моменту прийняття Закону України «Про освіту» (23 травня 1991 р.) і дотепер, не виконується ст. 61 цього закону, що гарантує видатки на освіту в розмірі 10% ВВП. Впродовж дії цього закону видатки на освіту складали 4-6% національного доходу. Такі обсяги унеможливлювали створення гідних умов для перебігу навчально-виховного процесу, здобуття безоплатної освіти та підвищення її якості, доступності і інтеграції до Європейського освітнього простору.

    Указ Президента України «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні» від 30.09.2010 року, на жаль, залишився лише на папері.

    Докорінної зміни та удосконалення вимагають підходи до фінансування галузі в цілому та учбових закладів зокрема. Формульний підхід розрахунку фінансування загальноосвітніх навчальних закладів не відповідає вимогам сучасності і потребує скасування та заміни.

    Доречно розділити розрахунки фінансування закладів освіти на дві частини.

    Першу частину виділяти на забезпечення життєдіяльності закладів освіти з урахуванням реальних факторів і потреб, тобто виділяти кошти на:

    - капітальні та поточні ремонти;

    - придбання учбового обладнання, меблів, методичної та учбової літератури;

    - придбання комп’ютерів, оргтехніки та оплату послуг зв’язку і використання Інтернету;

    - забезпечення належного рівня технічного стану теплових систем опалення, гарячого та холодного водопостачання, каналізації, дахів тощо;

    У другу частину окремо виділяти кошти на забезпечення учбового процесу, заробітну плату, харчування дітей.

    Щодо оплати праці, то її рівень ніколи не відповідав законодавчо визначеному (ст. 57 Закону України «Про освіту»), а після прийняття Постанови Кабінету Міністрів України № 939 від 25.10.2008 р. «Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери», якою було запроваджено фіксовану величину першого тарифного розряду (а також порядок його визначення Кабінетом Міністрів та кожен рік), фактично порушено ст. 6, 9 Закону України «Про оплату праці», ст. 96 КЗпП України.

    З цього періоду перший тарифний розряд, як основа Єдиної тарифної сітки в оплаті праці в бюджетній галузі, не відповідає законодавчо встановленому розміру мінімальної заробітної плати.

    Внаслідок цього уже п’ятий рік працівники освіти недоотримують щомісяця від 500 до 1500 гривень. Кабінет міністрів України ігнорує доручення Президента України: «вжити в установленому порядку заходів до поетапного, починаючи з 2011 року, підвищення розмірів оплати праці педагогічних і науково-педагогічних працівників та приведення цих розмірів у відповідність із вимогами законодавства про освіту» (пункт «м» Указу Президента від 30.09.2010 р. № 926 (2010). Штучне стримування зростання заробітної плати працівників освіти не забезпечує їх соціального захисту в умовах невпинного підвищення цін і тарифів.

    Наступна проблема, яку необхідно вирішувати, стосується фінансування загальноосвітніх навчальних закладів, розташованих у шахтарських містах. На Донеччині традиційно склалося, що шахтарські міста об’єднують по декілька віддалених на відстані більше 10 км одне від одного шахтарських селищ – невід’ємної складової частини інфраструктури підприємств вугільної промисловості, до якої входять школи, дитячі дошкільні заклади тощо. Відстань від шкіл шахтарських селищ до центру міста складає від 5,1 до 17 км, оптимальна відстань перевезень до найближчої школи – від 2,5 до 15 км.

    Враховуючи негативні процеси, що склалися внаслідок закриття підприємств вугільної промисловості, міграції населення, зменшення шкільного контингенту, зниження наповнюваності класів в школах по шахтарських містах, з метою збереження соціальної інфраструктури шахтарських міст, пропонуємо застосування для малокомплектних шкіл шахтарських міст коефіцієнту приведення кількості учнів, як по школах сільської місцевості.

    Проблемною є і ситуація щодо фінансування міст, які мають у своєму складі селища міського типу (крім шахтарських). Наприклад, такі міста як Артемівськ, Дружківка, Харцизьк не віднесені до шахтарських міст, але мають у своєму складі селища міського типу, розташовані одне від одного на значній відстані (не менше 10 км). Тому для поліпшення стану з фінансуванням закладів освіти по зазначених містах та збереження їх інфраструктури, необхідно збільшення для Донецької області обсягу додаткової дотації на зменшення фактичних диспропорцій між місцевими бюджетами через нерівномірність мережі бюджетних установ.

     Окрема та найболючіша проблема – це фінансування сільської школи. В області функціонує 316 загальноосвітніх шків, розташованих у сільській місцевості, більшість з яких з малою чисельністю учнів. Визначення видатків на утримання таких шкіл виходячи з чисельності учнів не дає можливості для забезпечення належних умов функціонування цих закладів. Незважаючи на дію постанови Верховної Ради України від 19.08.2008 року «Про впровадження мораторію на закриття загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості» в умовах надзвичайно скрутної ситуації із наповнюваністю бюджету селищних рад, місцеві органи влади об’єктивно змушені проводити роботу по закриттю сільських шкіл.

    З метою забезпечення громадянам рівного доступу до якісної загальної середньої освіти, поліпшення фінансового стану сільських шкіл та збереження їх мережі – терміново необхідно ввести коригування відповідних коефіцієнтів у формульному розрахунку фінансування загальноосвітніх навчальних закладів з малою чисельністю учнів.

    Проблемною є і фінансування позашкільної освіти.

    Протягом останніх років позашкільні заклади не мали належної підтримки з боку держави і утримувалися за залишковим принципом. З метою збереження мережі позашкільних закладів, зміцнення матеріально-технічної бази позашкільних закладів, забезпечення їх науково-методичними посібниками, програмами, відповідно до напрямків роботи та створення сучасних моделей позашкільних закладів пропонуємо при визначенні обсягу видатків на позашкільну освіти враховувати – фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на одного учня; кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл міст (районів); коефіцієнт охоплення учнів загальноосвітніх шкіл міст (районів) позашкільними закладами.

    Стосовно бюджету на освіту 2013 року, то в переважній більшості міст та районів області він значно напружений. Так, в окремих містах та районах, не закладені в повному обсязі кошти навіть на заробітну плату з нарахуваннями; на оплату відряджень з курсової перепідготовки закладено 50% від потреби, а в окремих містах та районах взагалі кошти на ці цілі непередбачені; в більшості міст та районів протягом останніх років не виділяються кошти на виконання ст.19 Закону України «Про охорону праці» (0,2% від ФОП на заходи з охорони праці та поліпшення умов праці); не виконується ст.44 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» (0,3 % від ФОП на організацію культурно-масової, спортивної та оздоровчої роботи).

     

    Голова Донецького обкому профспілки                                                  

    А.С.Горшкова

  • Лист до Голови правління Фонду соціального страхування

    Вих № 01/15-37 від 11.02.2013 р.

     

    Фонд соціального страхування
    з тимчасової втрати працездатності
    Голові правління
    Горбатову В.М.

    Шановний Валерію Мироновичу!

     

    Донецький обласний комітет профспілки працівників освіти і науки України звертається до вас з приводу ситуації, що склалася з фінансуванням санаторіїв-профілакторіїв вищих навчальних закладів. Так, станом на 11 лютого 2013 року з незрозумілих причин, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності не виділив кошти на утримання санаторіїв-профілакторіїв. Це призвело до порушення законодавства про оплату праці. Крім того, що працівники санаторіїв-профілакторіїв своєчасно не отримали заробітну плату, також не проведено своєчасне відрахування податків та внесків до податкової та пенсійного фондів – це призвело до штрафних санкцій з боку цих органів.

    Відсутність фінансування на організацію харчування та забезпечення лікування і профілактичних заходів фактично поставило під загрозу роботу в цілому санаторіїв-профілакторіїв, викликало зростання соціальної напруги в студентських колективах.

    Просимо терміново вжити заходів щодо відновлення фінансування санаторіїв-профілакторіїв вищих навчальних закладів.

     

    Голова Донецького

    обкому профспілки                                                             А.С.Горшкова

     

  • Про врегулювання питання щодо Звіту про суми податкових пільг

    Керівництвом Міністерства доходів і зборів України визнано відсутність підстав для обов'язкового подання профспілковими організаціями Звіту про суми податкових пільг за доходами, які не підлягають оподаткуванню згідно з пунктом 157.9 Податкового кодексу.

  • Обращение в комитет Верховной Рады Украины

    Донецкий областной комитет профсоюза работников образования и науки Украины направил обращение в комитет Верховной Рады Украины относительно финансирования вузов области в 2013 году. Просим ознакомиться,

Страницы